MERSİN İZ HABER

Yıllardır hizmet veren Mersin Şehir Hastanesi’nde ilk kez “Birlikte Daha Güçlüyüz” etkinliği gerçekleşti. Sağlık çalışanları, bu tür etkinliklerin devam etmesi dileğinde bulundu.
Sağlık çalışanları kültürel ve sanatsal etkinliğine ilgi göstererek yoğun çalışma temposuna kısa bir mola verdi. Gençlik ve Spor ile Millî Eğitim Müdürlüğünün destekleriyle gerçekleştirilen
programda, masa tenisi, müzik dinletisi ve ebru sanatı çalışmaları yer aldı. Başhekim Prof.Dr.Mehmet Ballı’nın da katıldığı etkinlikte, çalışanlar spor ve sanatla buluşarak ekip ruhunu güçlendirdi.

